Al bijna 20 jaar staan onze collega’s van de Helpdesk 24x7x365 voor onze klanten klaar. De ICT-problemen van onze klanten zijn onze uitdaging en heeft onze Helpdesk het antwoord zo 1-2-3 niet paraat dan gaan ze opzoek naar het antwoord. Met maar één doel: dat jij en je collega’s ongestoord kunnen werken.
Toch vonden wij het woord “Helpdesk” niet meer helemaal de lading dekken en hebben wij deze afdeling omgedoopt tot “Service Team”. Je denkt misschien: “Wat is het verschil?” Onze medewerkers doen net dát ene stapje extra voor onze klanten. Het bieden van hulp vinden wij vanzelfsprekend, maar het bieden van service is iets waar wij ons als 4Consult in onderscheiden. Het is voor ons heel belangrijk dat onze klanten niet alleen de service mogen ontvangen die zij van ons verwachten, maar dat wij net dát ene stapje extra zetten om de klantverwachting te overtreffen. En dat dagelijkse overtreffen van de klantverwachting heeft ons in 2020 een 8,4 opgeleverd bij ons jaarlijkse Klanttevredenheidsonderzoek.
Wie zijn nou eigenlijk onze collega’s van het Service Team die dagelijks het verschil voor onze klant maken? Ze stellen zich graag aan je voor!

Coördinator Service Team

Senior Service Team Medewerker

Service Team Medewerker

Service Team Medewerker

Service Team Medewerker
Recente reacties