Klanten geven 4Consult een 8,4

4Consult krijgt een 8,4: uitslag klantentevredenheidsonderzoek 2020

24 uur per dag, 7 dagen in de week zet ons enthousiaste team van 4Consult zich in om de ICT van onze klanten zo optimaal mogelijk te laten verlopen. Niet alleen de ICT-infrastructuur, maar ook de werkplekken en sinds 2019 ook onze dienst Startportaal. Daarbij is niet alleen onze soft- en hardware erg belangrijk, maar ook onze hartware: hoe verloopt het contact met de klant en worden zij wel naar tevredenheid geholpen mocht er eens een probleem zijn?

Om dit goed in beeld te krijgen houden we ieder jaar een klantentevredenheidsonderzoek. Zo ook in 2020. Ten eerste willen wij alle 27 respondenten bedanken voor het nemen van de tijd om dit onderzoek in te vullen. Door jullie feedback kunnen wij alleen maar groeien als organisatie!

Ten tweede zijn we blij te zien dat de klant ons gemiddeld met 8,4 beoordeelt!

Onderstaand laten we je per onderdeel uitgebreid zien hoe deze score is opgebouwd. De scores zijn op een schaal van 1 – 10, waarvan 1 het laagste en 10 het hoogste cijfer is.

Hoe wordt de beschikbaarheid van de ICT-diensten van 4Consult ervaren?

Voor elke klant is het belangrijk dat de beschikbaarheid van de ICT-infrastructuur optimaal is. Door een optimale beschikbaarheid van onze ICT-diensten kan de klant zijn of haar dagelijkse werkzaamheden uitvoeren zonder enige strubbeling. Wij van 4Consult vinden het heel belangrijk dat deze beschikbaarheid altijd optimaal is en daar zetten wij dan ook hoog op in. Wij zijn daarom trots op ons rapportcijfer!

Rapportcijfer: 9,04

Hoe wordt de snelheid ervaren van de ICT-omgeving/technische installatie?

De ICT-omgeving met al haar technische installaties is de snelweg waarover al het dataverkeer van je organisatie rijdt. E-mail, VoIP, belangrijke (klanten)informatie; we willen er allemaal over kunnen beschikken en het liefst in een fractie van een seconde. Dit vraagt om een stabiele en optimale snelheid, 24/7.  Met de snelheid bij 4Consult zit het gelukkig goed, al zijn we niet snel tevreden!

Rapportcijfer: 8,00

Hoe ervaren jullie onze reactiesnelheid bij storingen?

Storingen in je ICT-omgeving: daar zit niemand op te wachten. Het zorgt ervoor dat men niet de gewenste resultaten kan behalen uit een dag werken of nog erger; dat de dagelijkse werkzaamheden helemaal niet meer kunnen worden uitgevoerd! Storingen proberen we zoveel mogelijk te voorkomen, maar helaas zijn deze niet uit te sluiten. Het gaat er dan om hoe je hier als organisatie op anticipeert. Wij zijn daarom trots op ons rapportcijfer!

 Rapportcijfer: 8,81

Wat vindt men van onze reactiesnelheid bij vragen of kleine problemen?

Helaas komen er weleens kleine problemen voor of hebben mensen vragen over onze dienstverlening. Het is dan wel zo fijn dat je snel geholpen wordt, want we kunnen allemaal wel voorbeelden noemen waarbij we minutenlang naar een wachtmuziekje hebben zitten luisteren of van het kastje naar de muur zijn gestuurd. Dit willen wij zelf niet, maar dit willen we al helemaal niet voor onze klanten.  Uit het rapportcijfer blijkt dat we snel klaarstaan met onze hulp en antwoorden bij vragen.

Rapportcijfer: 8,22                     

Hoe ervaren jullie de behulpzaamheid van onze helpdesk?

Dat je snel iemand aan de lijn hebt bij een vraag of een probleem is belangrijk, maar kan de persoon aan de andere klant van de lijn je wel adequaat helpen? Bij 4Consult besteden we veel tijd en aandacht aan het op peil houden van de kennis van onze helpdeskmedewerkers. Ze moeten niet alleen op afstand je ICT-problemen oplossen, maar ook een luisterend oor zijn voor al je vragen op ICT-gebied. Als je een probleem hebt met je ICT-omgeving wil je dat het zo snel mogelijk opgelost is. Het rapportcijfer dat jullie ons geven is een compliment voor onze mensen op de helpdesk!

 Rapportcijfer: 8,22

Hoe zit het met de deskundigheid van het personeel van 4Consult?

Een ICT-partner moet een partij zijn die de klant ontzorgt en soms aan de hand meeneemt in het oerwoud van ICT-mogelijkheden en -onmogelijkheden. Bij 4Consult hechten wij er veel waarde aan dat ons personeel de juiste kennis heeft in het vakgebied waar hij/zij in uitblinkt. Onze klanten is deze deskundigheid ook opgevallen en beoordeelt dit met een mooi rapportcijfer!

Rapportcijfer: 8,22

Welk rapportcijfer geeft de klant onze totale dienstverlening?

Van onze website tot onze helpdesk en van onze accountmanager tot onze consultant die bij de klant op locatie werkt; dit is de “4Consult Experience”, dit is ons DNA en dit is de manier hoe wij op de klant overkomen en waar wij voor staan. Hoe ervaart de klant onze dienstverlening?

Rapportcijfer: 8,19

Hoe waarschijnlijk is het dat je ons aanbeveelt bij een vriend of collega?

In een tijd van fora, social media, banners en influencers blijft de beste manier van reclame toch nog altijd de mond-tot-mond reclame. Immers de klant kan vanuit zijn of haar eigen ervaring spreken. Uit onderzoek blijkt dat 92% van de mensen een aanbeveling van vrienden en familie eerder vertrouwt en deze dus veel serieuzer neemt dan iedere andere vorm van reclame die zij te zien krijgen. We hebben alvast maar extra koffie besteld, want uit het rapportcijfer kunnen we afleiden dat we veel vrienden van jullie mogen ontvangen in ons nieuwe pand in Ridderkerk.

Rapportcijfer: 8,52

Startportaal update 3.33

Startportaal update 3.33

Toevoegingen • We hebben de algemene zoekfunctionaliteit uitgebreid met SharePoint-mappen. • Met...

Startportaal update 3.31

Startportaal update 3.31

Toevoegingen • Vanaf nu worden alle aankondigingen getoond in het gloednieuwe Announcement Center....